عملیات احداث راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد از سال آینده آغاز می‌شود
نوشته شده توسط : شیما شریفی

شکور پورحسین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آبادضمن تبریک ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان اصلاندوز به مشکلات پیشِ‌روی کشور و گرانی و تورم اظهار داشت: علی‌رغم تمامی مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد پیشرفت‌های کشور در تمامی حوزه‌ها هستیم.

پوشش استخر

 

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز روی جوانان باایمان و انقلابی کارآمد تأکید شده است می‌توانیم با استفاده از نیروی انسانی انقلابی و باایمان شاهد چرخش چرخ‌دنده‌های تولید و اقتصاد کشور شویم و تمامی مشکلات کشور را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید
مجلس به مصوبه راه‌آهن زنجان به همدان رأی مثبت داد

مصوبه راه‌آهن زنجان به همدان از مجلس دریافت شد

عملیات ساخت راه‌آهن بروجرد کُند شد؛سال 98 سال شکوفایی واحدهای تولیدی

روف گاردن

 

وی روستاهای عشایرنشین محدوده شرکت کشت و صنعت مغان را ابقایی اعلام کرد و افزود: روستاهای عشایرنشین حاشیه شرکت کشت و صنعت مغان و پارس که سال‌های سال مشکل اساسی مردم آن منطقه بود ابقا شده است و دولت خدمات زیربنایی خود را در آنجا شروع کرده است و در زمینه اراضی عشایر نیز هم‌اکنون پیگیر مسائل و مشکلات عشایر هستیم که در آینده‌ای نزدیک نتیجه خواهد داد.

پورحسین با بیان اینکه احداث راه‌آهن و جاده‌های مواصلاتی منطقه برای نخستین بار در طول چهار سال در جدول 20 بودجه قرار گرفت، تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد نیز در حال مشاوره و مطالعه است و با توجه به بودجه اختصاص‌یافته دولت به ین پروژه‌ها عملیات احداث راه‌آهن در سال آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم که با حضور بخش خصوصی در این زمینه نیز موفق شویم.

وی بیان کرد: اعتبارات در بودجه‌های منطقه مغان با سایر شهرهای استان و حتی استان‌های دیگر نیز قابل مقایسه نیست و این حاکی از قرار گرفتن منطقه مغان در ریل توسعه و پیشرفت است.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان اصلاندوز هم‌اکنون همانند طفلی است که تازه به دنیا آمده است افزود: هم‌اکنون شهرستان اصلاندوز نیازمند رشد و نمو است و در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها اعم از اداری، فرهنگی و اقتصادی مستلزم اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

 

منبع تسنیم

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: